En sak i taget....









Nu är vi en bit på väg mot ett nyare kök...
igentligen vill jag att allt ska var klart inom en
dag...det ska gå fort!!!
Men så är ju inte fallet,det går sakta men säkert...detta kan dröja länge.
Nu har jag ju lyckats övertala mannen att byta luckor,och slipa bänkskivan...och byta kran (fast att han tycker att man bara kan sätt ny packning bara...ååå män) och bara det är ett stort steg framåt:)
Man får klappa sig själv på ryggen och bara njuta av varje steg....

Men jag har ett STORT problem(för mig..hihi),min man övertalade mig om vilka handtag vi skulle ha....och i all iver höll jag med. Men nu när de är uppsatta...tror jag att jag ångrar mig
Jag vet liksom inte hur det ser ut,...fel stil...hantagen är lantliga,medans luckorna är stilrena....skriv och säg vad ni tycker...lite tips och råd. Det är igentligen bara till att köpa ny och byta ut de,men det är bra med åsikter först :) (kommer bilder)


Idag är jag hemma med min lille K,han har ögoninflamation och de är sååå smittsamt. Men för övrigt är han ju pigg,passar på att blogga lite när han sover middag..hihi.
Han invigde sina nya Ecco känga idag...sitter som en smäck...super lätta och fina.
Här nere i Skåne har vi inga super vintrar...vi får var glada om det blir någon snö ....man ska inte klaga...kylan & snön är inte alltid rolig.



Sitter och kikar på mina dröm dalahästar som bloggaren Jordgubbar med mjölk gör...Hand made by M...helt fantastiska, hon gör inga fler för tillfället, jag vill så gärna ha!! Får väl vänta eller se om återförsäljaren har några kvar..hmmm!!
Det hade passat utmärkt i min trappuppgång!! Två stora vita, med vingar...:) sååå söta.
Det kommer nog flytta in två stycken i mitt hus inom kort ;)




Nä min vänner...ta nu ett varmt bad efter jobb på denna höstiga dag
och njut av att helgen har kommit....

Ha en underbar Fredag /Malin


















Kommentarer

  1. Mysigt rummet blev.
    Jag tycker att handtagen passar till köksluckorna. Det blev väl fint med det svarta till de vita luckorna.
    Kram Heidi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg