Favorit plats...

Jag hakade på en liten utmaning "visa sin favorit plats" hos Tina på Peppar och Vanilj bloggen. En kul grej...
Se om det några fler som hakar på den ideén..
Här är min favorit plats min sköna fotölj.
(min mans röst ekar i huvodet på mig: Förutom vid datan då.....hmm)
Här sitter jag mest, läser tidningen eller tittar på tv...
ni känner säkert igen den från Ikea...
trogna Tomelilla-fotölj,den har hängt med i några år.
Med flitigt bytta klädslar ;)
Men Ack så skön den är...
Även en glimt av soffhörnet som jag också gärna slänger mig i.
Vi har en ganska djup soffa så man halv ligger när man sitter i den... det går liksom inte att sitta rakt upp:).
Därför väljer jag fotöljen som favvis...I den nya nummret av Lantliv hittade jag dessa super söta handgjorda vasar/krukor.
Jag blev förälskad....
Men priserna ..... var ganska saftiga..
De är gjorda i naturlera med miljövänligt glasyr...
De får ligga på min Önskelista så länge ;)
Gjorda av Carin Nording/Blås&Knåda
Bild: Lantliv nr 2
Jag vill tacka er alla för era fin kommentarer...jag blir så himmla glad varje gång.
Jag hinner inta alltid svara er...men ni veta att jág kikar in till er varje dag...
Nu är det dax att krypa ner i min renbäddade säng...mmm
Godnatt min kära bloggisar

Ps.har ni vit klädsel till Tomelilla fotölj till salu...så är jag intresserad.Ds

Kommentarer

  1. Va kul att du "hakade på" och ville visa oss just din favvoplats!!!

    Det ser ut som en riktigt självklar favoritplats :) Vilket snyggt fårskinn du har på fotpallen, måste vara mysigt att slänga upp fötterna där!Måste säga att du fått till kistan fint också! En vit skattkista borde finnas i varje svenskt hem...vad för skatter har ni i den?

    S T O R K R A M // T i n a

    SvaraRadera
  2. ja, de krukorna går verkligen inte av för hackor!!!
    (de är fina alltså, värmländsk uttryck)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vilken skoj utmaning, den ska jag se om jag hinner haka på jag med...
    Väldigt snygga krukor minsann! Vad var det saftiga priset?

    Hoppas att du får en härlig dag gums!
    Kramen!

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig " favoritplats " du har, ser inbjudande ut.
    Och krukorna är fina, ser våriga ut !

    Hittar du ingen överdrag, finns det på bemz.com, men det kostar 1.199:-, kan man nästan köpa en ny fåtölj för ;0)

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  5. Hej! Vill först säga att din blog är helt underbar och mysig, nästan et måste varje dag att gå in och kolla vad du skrivit och titta på dina fina bilder.
    Klickade mig vidare till vives krypin idag och måste bara säga, stackars dig!!! Hennes blog var också fin men det är ju för att hon härmat nästan allt du gjort. Hon har till och med samma "lämna gärna ett fotspår", patetiskt gjort av henne måste jag säga med tanke på att ni är vänner. Men men kör på det gör du så bra!!!
    kram

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!

    Vad roligt att du visar din favoritplats.. den ser så skön ut. Min favvoplats är nog soffan :-) Vi har likadana stjärnkuddar du och jag ser jag..

    Snygga vasar har du hittat också! Jag har missat båda nya numren av Lantliv!!! När kom den senaste ut i handeln??

    Ha en fin kväll!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  7. Vilken vacker keramik, måste nog handla lantliv!!!
    kram Malin

    SvaraRadera
  8. Hoppas du får tag på klädsel till fåtöljen. Jag fyndade en Tomelilla soffa på blocket. Dom är så sköna.

    Fredagshälsningar ifrån Östersund

    Ingrid

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg