Barnrum!!!

Är Ute på nätet och letar inspiration...
Jag har nu bestämt mig på att fokusera på barnens rum.
Det blir aldrig riktigt färdigt på övervåningen.
Men nu har jag tagit ett alvarligt snack med mig själv &
bestämt mig för att göra en sak i taget...
vilket jag har sååå svårt för.
***
Först ut är pojkrum, lillemans rum!!
Det rummet är minst, så jag tar det säkra kortet direkt :)
***
ett urval av som föll mig i smak
Båda bilder från: Kids Factory
Bild tagna från nätet/bla Beckers.
***
Jag gillar när barnens rum är organiserade.
Var sak har sin plats, och inte för mycket saker framme.
Jag tror på att ju mindre saker barnen har i sitt rum,
ju mer utvecklas fantasin.
(man kan ta fram & sätta undan istället -nyhetens behag)
Då värdesätts sakerna också....
"ta ansvar"
Rena lekfulla ytor, är jag ute efter.
Tipsa mig gärna på fler rum/bilder.
*****
Idag spelar mannen fotboll så det är bara
jag & barnen hemma
det kan vara så mysigt ibland...
Nu vi ska gör oss en riktigt go kvällsmat tillsammans!!
***
Tisdagskramar till er alla....

Kommentarer

  1. Tack för en mysig eftermiddag!!! Glöm sen inte att du ska komma hit och hjälpa mig med A och J s rum ;)! Du är ju BÄST på att göra mysiga barnrum.
    Kramar till dig från M

    SvaraRadera
  2. Jo, så är det, vissa saker blir man aldrig klar med. Jag älskar att möblera om...men det är svårt i vårt hus...
    Lycka till med inspirationen och hoppas vi får se lite bilder.
    Malin

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅ va du e grym på allt inrednings grejs,,,,,,,,
    Det e så mysigt på din blogg Malin

    Kram Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg