Lite Loppis & Lite Skumpa

 Lite förkärlek för mässing...
Jag gillar att blanda material, färger & stilar.
Det är kul... Huset får en känsla av liv.
Det får ju inte bli för mycket huller om buller, och absolut inte för stelt.

Hittade knoppar på favoritbutiken Skumpa & Spalje i mässing.
Dessa ska få sin plats i sovrummet.

Småbilder eller små blomknyten ska få fästas upp med små mässing häftstift
(som hittades i mina gömmer) kan nog bli lite myskänsla på det.



Tog mig en tur ut idag ,trots min sega förkylning.
Jag har vilat tok mycket så jag kände att luft behövdes.
Tog cykeln till vår lokala loppis "LarssonsLager" & kika runt.
Denna gången fanns det massor av fin fint.
Men hem kom jag med denna, mässing lampa!



Det kunde ju inte bli bättre...
Nu har jag min läslampa.. saknat en lampa där vid min säng.
Där jag kan bläddra i mina magasin, eller läsa min bok innan läggdags.
P e r f e k t o ! !





Det var då inte helt enkelt att dra med mig lampan på cykeln & bära kjol...
Jo men visst!!
Efter halva sträckan, tar liksom cykeln stop.
Kjolen fastnar i kedjan & ner åker kjolen på mig,
Där står Malin fint med rumpan bar helt öppet för allmänheten!
Haha..men jösses Vad gör man ?!!
Jodå bara att försöka binda mig loss från kedjan utan att förstöra älsklingskjolen med rumpan i vädret.
Alltså detta händer bara inte.
Men men loss kom jag..
Kan ju också meddela er att mitt val av trosor idag var kanske inte heeeelt bra!!
Dagens asgarv!!


Med detta önskar jag er bästa "bara vara"-dagen
kRaMaR

[Ni hittar mig  på INSTA @barnochinredning]


Kommentarer

Populära inlägg