Torghandel & gigantlampan från Olsson & Jensen

Godkväll lördag....
Vi tänder alla levande ljusen i huset & förbereder lördagsfeeling!!
Jajamensan!
Jag & mannen tog en tur till stadens torg,för att shoppa lite frukt & grönt.
Hem fick jag med mig även lite snittblommor.
Som bara kan rädda en lördag. Ja men så är det.
Snittblommor är lite lyx... 
Något extra som får hemmet att andas.
Solros & lilja får pryda min lördag.





Vet ni jag har ju glömt visa min enorma lampa
som jag köpte på Butik Linneá för en tid sen.
Lampan kommer från Olsson & Jensen 
och är en vintage industri lampa, unik på något vis & så himla cool!






Måste ju dock avslöja att projekt inkoppling av mr gigantlampa
 är mannens framtida projekt, & än inte gjord
lite kul tycker han!!

Nu intar vi soffan för att njuta av kvällen,
mys på mina vänner...
Kramar 




Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg