Att ta in lite till jul..

Idag gick jag ut i vårt förråd, för att upptäcka att jag knappt har något att ta fram inför advent.
Undras om jag tar orden Rensa på för stort allvar!
Upptäcker också att jag varit hur slarvig och oorganiserad som helst när jag packat in julen förra året.
Jag hade bokstavligt talat bara slängt in allt i en hög...
Trassligt & söndrigt !!
Undrar om jag var upprörd eller genomstressad förra året...hahaha!
Så trött man kan bli på sig själv alltså!!
Men men...det är väl till att köpa något nytt i år då.

Känns som jag dekorerar mindre & mindre för varje år.
Hur har ni det där hemma?? hur dekorerar ni?


Gran & filt från  Enkla Ting , korg från Skumpa & Spaljé


Snöboll från Netto...



Denna snöboll köpte jag förra året, jag älskar den.
Den får mig att tänka på min barndom. Den ger mig minnen från mina snöbollar jag hade.
Jag var så fascinerad över att det verkligen snöa där inne, hur gick det till?
Det var en gåta för mig, så mystiskt  !
Barnen älskar den,
 kaaaanske det medför en liiiten tvångskänsla att man måste prompt skaka om den,
så fort man passerar den.
[haha]

Det är torsdag idag min vänner...veckorna går undan!
Och jag kan inte fatta att jag varit en flitig bloggerska denna veckan.
Så himla kul!!
Nu får jag nog ta tag i dag...eller iallafall hoppa ur nattskjortan.

Må väl 



Kommentarer

Populära inlägg